Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderlagg: Völkl Katana eller Dynastar Legend
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simeil" data-source="post: 461078" data-attributes="member: 30890"><p>Tänkte bygga vidare lite på denna tråd då jag går i lite liknande funderingar som trådskaparen... Har åkt ett par år på Fischer Watea som jag gillar. Men det är dags att gå vidare nu. Har då tänkt att gå upp lite i bredd o ev. även längd. Är 192cm o väger in på 93-94kg. Är inte tokduktig men tyngden gör ju sitt o jag vill gärna ha skidor som pallar fart o vill inte att det ska vara skidorna som sätter gränsen. Har då alltså funderat på Dynastar XXL, Katana, Nordica Blower och såg nu även att Rossignol kommer med nån ny. SC 108 tror jag den hette. Vad tror ni? Skidorna är tänkta att åkas som varjedagskida i alperna. Man vill ju självklart testa. Kan man förvänta sig att tex ovan nämnda skidor finns på testhelg i Sälen? </p><p>Tips o råd mottages tacksamt /emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simeil, post: 461078, member: 30890"] Tänkte bygga vidare lite på denna tråd då jag går i lite liknande funderingar som trådskaparen... Har åkt ett par år på Fischer Watea som jag gillar. Men det är dags att gå vidare nu. Har då tänkt att gå upp lite i bredd o ev. även längd. Är 192cm o väger in på 93-94kg. Är inte tokduktig men tyngden gör ju sitt o jag vill gärna ha skidor som pallar fart o vill inte att det ska vara skidorna som sätter gränsen. Har då alltså funderat på Dynastar XXL, Katana, Nordica Blower och såg nu även att Rossignol kommer med nån ny. SC 108 tror jag den hette. Vad tror ni? Skidorna är tänkta att åkas som varjedagskida i alperna. Man vill ju självklart testa. Kan man förvänta sig att tex ovan nämnda skidor finns på testhelg i Sälen? Tips o råd mottages tacksamt /emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderlagg: Völkl Katana eller Dynastar Legend
Tillbaka
Topp