Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
puderskida för japansk puder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AantonB" data-source="post: 954212" data-attributes="member: 122970"><p>Ok! Notera även att jag inte är TS, jag är 184/75-80 lite drygt skulle jag tro.</p><p>Kört på ett par Skilogik Ullr's Chariot denna säsongen har kört mycket puder med dem men är ute efter nått som håller mig flytande utan att jag måste jobba fruktansvärt hårt och åka fortare än alla andra för att behålla det. Så egentligen är det bara nått med rocker och lite bredare midja som intresserar mig, men jag har fått lite att tänka på här nu med alla svar! Ska gå igenom allt noga, trots allt rätt långt kvar tills nästa vinter men kan vara bra att ha lite i bakhuvudet när man väljer framöver!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AantonB, post: 954212, member: 122970"] Ok! Notera även att jag inte är TS, jag är 184/75-80 lite drygt skulle jag tro. Kört på ett par Skilogik Ullr's Chariot denna säsongen har kört mycket puder med dem men är ute efter nått som håller mig flytande utan att jag måste jobba fruktansvärt hårt och åka fortare än alla andra för att behålla det. Så egentligen är det bara nått med rocker och lite bredare midja som intresserar mig, men jag har fått lite att tänka på här nu med alla svar! Ska gå igenom allt noga, trots allt rätt långt kvar tills nästa vinter men kan vara bra att ha lite i bakhuvudet när man väljer framöver! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
puderskida för japansk puder
Tillbaka
Topp