Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderskida för nybörjare/medelgod åkare för Japan/Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bikeaholic" data-source="post: 1073781" data-attributes="member: 108609"><p>Tackar för tipsen! Verkar finns många trevliga skidor där ute att välja mellan.</p><p></p><p>Jag tror jag behöver bestämma mig för om jag ska satsa på en riktigt fet skida puderskida på +120mm (Salomon Rocker2, Armada Magic J etc) och då även ha en AM-skida på kanske runt 105mm, eller om jag ska satsa på en lite mer allround strax under 120mm (Extrem Opinion 118, Atomic Automatic 117, Rossignol Super 7, K2 Annex 118 etc).</p><p></p><p>Jag kanske inte märker skillnad på en fet puderskida och en lite mer allround-skida, då det säkerligen ändå kommer vara min teknik som sätter begränsningarna än skidan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bikeaholic, post: 1073781, member: 108609"] Tackar för tipsen! Verkar finns många trevliga skidor där ute att välja mellan. Jag tror jag behöver bestämma mig för om jag ska satsa på en riktigt fet skida puderskida på +120mm (Salomon Rocker2, Armada Magic J etc) och då även ha en AM-skida på kanske runt 105mm, eller om jag ska satsa på en lite mer allround strax under 120mm (Extrem Opinion 118, Atomic Automatic 117, Rossignol Super 7, K2 Annex 118 etc). Jag kanske inte märker skillnad på en fet puderskida och en lite mer allround-skida, då det säkerligen ändå kommer vara min teknik som sätter begränsningarna än skidan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderskida för nybörjare/medelgod åkare för Japan/Kanada
Tillbaka
Topp