Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderskida för nybörjare/medelgod åkare för Japan/Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1073795" data-attributes="member: 14475"><p>De som tycker man måste ha över 120mm kan aldrig ha åkt på en skida under 120mm med bra avvägd rocker.</p><p>Skulle jag åka iväg på en resa och bara ha med en skida skulle inte jag välja något över 120mm.</p><p>Puder är roligt på alla skidor, hårdare underlag är inte kul på 120+mm. 114-118 är perfekt!</p><p></p><p>Kan tillägga att jag haft en skida på 139 i midja men tycker nu det funkar bra med 116 i Japan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1073795, member: 14475"] De som tycker man måste ha över 120mm kan aldrig ha åkt på en skida under 120mm med bra avvägd rocker. Skulle jag åka iväg på en resa och bara ha med en skida skulle inte jag välja något över 120mm. Puder är roligt på alla skidor, hårdare underlag är inte kul på 120+mm. 114-118 är perfekt! Kan tillägga att jag haft en skida på 139 i midja men tycker nu det funkar bra med 116 i Japan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderskida för nybörjare/medelgod åkare för Japan/Kanada
Tillbaka
Topp