Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
puderskidor!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krrilleeee" data-source="post: 310591" data-attributes="member: 62772"><p>JApp här är jag! tack för svaren :D när jag kör så brukar jag trycka på så man kan säga att åkningen blir rätt aggresiv men gillar också att bara glida omkring i pudret. har funderat på seth's modell vicios (eller hur det stavas) men har fått för mig att den ska vara en kanske mjuk offpist skida lr har jag fel? ska åkas en hel del nästa vinte b.l.a i canada och kanske lite i alperna så det vore skönt med en skida som verkligen är annpassad för offpist när jag bara har ett par skidor ( K2 fujative) som enbart är lämpade för park. </p><p></p><p>där har ni lite mer info så tyck till nu!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krrilleeee, post: 310591, member: 62772"] JApp här är jag! tack för svaren :D när jag kör så brukar jag trycka på så man kan säga att åkningen blir rätt aggresiv men gillar också att bara glida omkring i pudret. har funderat på seth's modell vicios (eller hur det stavas) men har fått för mig att den ska vara en kanske mjuk offpist skida lr har jag fel? ska åkas en hel del nästa vinte b.l.a i canada och kanske lite i alperna så det vore skönt med en skida som verkligen är annpassad för offpist när jag bara har ett par skidor ( K2 fujative) som enbart är lämpade för park. där har ni lite mer info så tyck till nu! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
puderskidor!?
Tillbaka
Topp