Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
puderskidor!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 311096" data-attributes="member: 46762"><p>Så sant som det är sagt! Det är inte att generalisera, jag upplever samma sak. I offpist blir det kanske lite längre tillvänjning, men om man bara testkör lite skidor i pisten så har jag märkt att i stort sett allt går bra att åka på, när man väl har fattat shapen... Åkte under en dag i Åre på ett par Scratch BC (egna), ett par Extrem Big-O och ett par Head SuperShape Magnum. Alla väldigt olika skidor, men jag hade riktigt roligt på allihopa, när jag väl fått upp dem på kant, kännt in "hur" de gillar att bli körda och testat lite olika åksätt. Om jag inte missminner hade jag nog roligast på Big-O-skidorna, de manglade på ganska bra när man pekade brättena neråt och la upp dem på kant...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 311096, member: 46762"] Så sant som det är sagt! Det är inte att generalisera, jag upplever samma sak. I offpist blir det kanske lite längre tillvänjning, men om man bara testkör lite skidor i pisten så har jag märkt att i stort sett allt går bra att åka på, när man väl har fattat shapen... Åkte under en dag i Åre på ett par Scratch BC (egna), ett par Extrem Big-O och ett par Head SuperShape Magnum. Alla väldigt olika skidor, men jag hade riktigt roligt på allihopa, när jag väl fått upp dem på kant, kännt in "hur" de gillar att bli körda och testat lite olika åksätt. Om jag inte missminner hade jag nog roligast på Big-O-skidorna, de manglade på ganska bra när man pekade brättena neråt och la upp dem på kant... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
puderskidor!?
Tillbaka
Topp