Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pudertips och toppturer (Fr/Sp Pyreneerna plus övriga Spanien)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 1004618" data-attributes="member: 63059"><p>3 dagars skidakning med blandat väder sol och snö, blast (läs storm) i Gavarnie och La Mongie (Pic du Midi) har gett mkt fina puderkör, och snödjupet är nu 605cm i Cauterets, för dagen har väderprognosen sagt lite sol lite moln men jag ser pa webcamen att det regnar pa 1000m men snöar fran 1500m här i västra delen av Pyreneerna, medan det ser ut som solen skiner i den Katalanska delen, och i Picos de Europa skiner solen, det gör den även i Sierra Nevada, som ser ut att ha mkt bra förhallanden med ett snödjup pa 100cm - 500cm fran 2000möh</p><p></p><p>Jag tar nu lite breake fran Pyreneerna drygt en vecka och sätter mej i bilen ikväll för o köra till Grenoble för en dryg veckas skidakning i bla Alpe de Huez, Serre Chevalier och La Grave, hinner nog med nagot mer,, har ju dumpat ganska bra där,,, </p><p></p><p>sedan efter pask tillbaks till jobbet och sedan far det bli tid för mycket toppturer,, jag kommer uppdatera om förutsättningar för toppturer sa länge det är lönt besväret att ta sig hit för att tura</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 1004618, member: 63059"] 3 dagars skidakning med blandat väder sol och snö, blast (läs storm) i Gavarnie och La Mongie (Pic du Midi) har gett mkt fina puderkör, och snödjupet är nu 605cm i Cauterets, för dagen har väderprognosen sagt lite sol lite moln men jag ser pa webcamen att det regnar pa 1000m men snöar fran 1500m här i västra delen av Pyreneerna, medan det ser ut som solen skiner i den Katalanska delen, och i Picos de Europa skiner solen, det gör den även i Sierra Nevada, som ser ut att ha mkt bra förhallanden med ett snödjup pa 100cm - 500cm fran 2000möh Jag tar nu lite breake fran Pyreneerna drygt en vecka och sätter mej i bilen ikväll för o köra till Grenoble för en dryg veckas skidakning i bla Alpe de Huez, Serre Chevalier och La Grave, hinner nog med nagot mer,, har ju dumpat ganska bra där,,, sedan efter pask tillbaks till jobbet och sedan far det bli tid för mycket toppturer,, jag kommer uppdatera om förutsättningar för toppturer sa länge det är lönt besväret att ta sig hit för att tura [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pudertips och toppturer (Fr/Sp Pyreneerna plus övriga Spanien)
Tillbaka
Topp