Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pudertips och toppturer (Fr/Sp Pyreneerna plus övriga Spanien)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 998258" data-attributes="member: 63059"><p>Da var jag daligt paläst,, Jag är förvanad att inte flygrutten till Biarittz körs pa vintern, borde finnas ett underlag för det med tanke pa surf och skidakning,, men men,,</p><p></p><p>Snön fortsätter kräka ner det snöar just nu ner till 700m och det ska göra sa till lördag morgon da solen ska titta fram, det ska dessutom bli kallare med 0gränsen ner till 300m i helgen, </p><p></p><p>sedan för nästa vecka kommer det att börja snöa igen med 0gräns pa ca 500m-1000m, skidorterna i Pyreneerna har oftast basen pa ca 1500m,,</p><p></p><p>som sagt lite dyrare att ta sig hit fran skandinavien, men normalt efter 1v har man tjänat in mellanskildnaden jämfört med alperna, och just nu rader japanförhallanden här, ( ja jag har vart i Japan/Niseko) sa jag vet vad jag pratar om</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 998258, member: 63059"] Da var jag daligt paläst,, Jag är förvanad att inte flygrutten till Biarittz körs pa vintern, borde finnas ett underlag för det med tanke pa surf och skidakning,, men men,, Snön fortsätter kräka ner det snöar just nu ner till 700m och det ska göra sa till lördag morgon da solen ska titta fram, det ska dessutom bli kallare med 0gränsen ner till 300m i helgen, sedan för nästa vecka kommer det att börja snöa igen med 0gräns pa ca 500m-1000m, skidorterna i Pyreneerna har oftast basen pa ca 1500m,, som sagt lite dyrare att ta sig hit fran skandinavien, men normalt efter 1v har man tjänat in mellanskildnaden jämfört med alperna, och just nu rader japanförhallanden här, ( ja jag har vart i Japan/Niseko) sa jag vet vad jag pratar om [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pudertips och toppturer (Fr/Sp Pyreneerna plus övriga Spanien)
Tillbaka
Topp