Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pudertips och toppturer (Fr/Sp Pyreneerna plus övriga Spanien)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 999416" data-attributes="member: 63059"><p>jag vill rekomendera att hyra bil da det ger môjlighet att vara mer flexibel, jag förmodar det är buss till Vielha som du hittat, och da för vidare transport till Baquiera/Beret,</p><p></p><p>Vad âr ni ute efter offpist eller pistakning? Baquiera/Beret har Pyreneernas bästa pistakning offpisten blir fort uppkört da det finns rätt mycket bummare här, Och det är dyrt här, </p><p></p><p>Jag ska under dagen sammanställa mina erfarenheter av skidakning i Pyreneerna, nagra av mina favoritplatser ligger här bade i Spanien, Andorra och Frankrike.</p><p></p><p>sen vill jag tillägga om vädret att vad jag skrev igar sket sig, det har snöat i natt och ska sa göra till och fran under dagen i västra delen av Pyreneerna, och i morgon bli lite varmare med nollan upp pa 2000m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 999416, member: 63059"] jag vill rekomendera att hyra bil da det ger môjlighet att vara mer flexibel, jag förmodar det är buss till Vielha som du hittat, och da för vidare transport till Baquiera/Beret, Vad âr ni ute efter offpist eller pistakning? Baquiera/Beret har Pyreneernas bästa pistakning offpisten blir fort uppkört da det finns rätt mycket bummare här, Och det är dyrt här, Jag ska under dagen sammanställa mina erfarenheter av skidakning i Pyreneerna, nagra av mina favoritplatser ligger här bade i Spanien, Andorra och Frankrike. sen vill jag tillägga om vädret att vad jag skrev igar sket sig, det har snöat i natt och ska sa göra till och fran under dagen i västra delen av Pyreneerna, och i morgon bli lite varmare med nollan upp pa 2000m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pudertips och toppturer (Fr/Sp Pyreneerna plus övriga Spanien)
Tillbaka
Topp