Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pudertips och toppturer (Fr/Sp Pyreneerna plus övriga Spanien)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 999914" data-attributes="member: 63059"><p>jag aker varje helg i stort sett, oftast i La Mongie, da säsongskortet är investerat i Le Grand Tourmalet, La Mongie/Bareges och Pic du Midi, Har även denna säsong hunnit med Arcalis, Boi Taull och Cauterets,</p><p></p><p>Vad gäller flygplats har du kollat upp Bilbao?</p><p>Ska man vara borta endast en vecka gäller det att satsa korten pa ett omrade för att inte tillbringa för mycket tid i bilen, sa jag ska ge nagra förslag utifran de olika flygplatserna</p><p></p><p>Barcelona/La Prat ca 4 tim Bilkörning upp i Val de Aran och skidakning i Boi Taull, Cerler, Baquera/Beret och för att tura i Benasqe. Satsa pa att hitta Billigt boende i sista byarna innan stigningen upp till skidstationerna.</p><p></p><p>Madrid/Barajas 5-6 tim bilkörning till Jaca och skidorterna Candanchu, Astun, Formigal och Panticosa, plus div bra ställen att tura, störst chans till billigt boende i Jaca</p><p>Till detta omrade är det ca 3tim bilkörning fran Bilbao via Pamplona </p><p></p><p>Tänk pa när ni bokar bil vilket billigast sker fran Sverige att säga till om snökedjor</p><p>Jag har utelämnat franska delen här pga att Jakbob var mest interreserad av Spanska delen,</p><p>Jag kan nämna om nagon kör bil i frankrike är det lag sedan juli 2012 att egen alcotest ska medföras</p><p></p><p>Vädret ska vara bra nu med sol fram till fredag sedan mer snö, hur mycket är osäkert i detta läget</p><p></p><p>God tur/ lämna gärna rapport i denna traden</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 999914, member: 63059"] jag aker varje helg i stort sett, oftast i La Mongie, da säsongskortet är investerat i Le Grand Tourmalet, La Mongie/Bareges och Pic du Midi, Har även denna säsong hunnit med Arcalis, Boi Taull och Cauterets, Vad gäller flygplats har du kollat upp Bilbao? Ska man vara borta endast en vecka gäller det att satsa korten pa ett omrade för att inte tillbringa för mycket tid i bilen, sa jag ska ge nagra förslag utifran de olika flygplatserna Barcelona/La Prat ca 4 tim Bilkörning upp i Val de Aran och skidakning i Boi Taull, Cerler, Baquera/Beret och för att tura i Benasqe. Satsa pa att hitta Billigt boende i sista byarna innan stigningen upp till skidstationerna. Madrid/Barajas 5-6 tim bilkörning till Jaca och skidorterna Candanchu, Astun, Formigal och Panticosa, plus div bra ställen att tura, störst chans till billigt boende i Jaca Till detta omrade är det ca 3tim bilkörning fran Bilbao via Pamplona Tänk pa när ni bokar bil vilket billigast sker fran Sverige att säga till om snökedjor Jag har utelämnat franska delen här pga att Jakbob var mest interreserad av Spanska delen, Jag kan nämna om nagon kör bil i frankrike är det lag sedan juli 2012 att egen alcotest ska medföras Vädret ska vara bra nu med sol fram till fredag sedan mer snö, hur mycket är osäkert i detta läget God tur/ lämna gärna rapport i denna traden [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pudertips och toppturer (Fr/Sp Pyreneerna plus övriga Spanien)
Tillbaka
Topp