Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pure3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="macmac" data-source="post: 1041855" data-attributes="member: 68085"><p>Hej,</p><p>Det är så att jag är ägare av ett par DPS Wailer 112RP Pure från säsongen 2012/2013. På grund av ett motlägg i en rulltrappa lyckades den ena knäckas i våras. Därför försöker jag få tag på en skida av denna modell, alternativt sälja av den. Om köpet inte skulle gå i lås funderar jag på att köpa en DPS Wailer 99 Pure3 i 184 cm eller en DPS Wailer 112RP Pure3 i 190 cm. Är det någon som har erfarenhet av Pure3-materialet och kan jämföra det med modellen tidigare? Finns det något hetare alternativ jag bör titta på? </p><p></p><p>[Jag kör både i och utanför pist, säg 40/60, och vill därför ha en bra komboskida. Gillar att åka fort och kötta. Är 180 cm och väger runt 80 kg.]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="macmac, post: 1041855, member: 68085"] Hej, Det är så att jag är ägare av ett par DPS Wailer 112RP Pure från säsongen 2012/2013. På grund av ett motlägg i en rulltrappa lyckades den ena knäckas i våras. Därför försöker jag få tag på en skida av denna modell, alternativt sälja av den. Om köpet inte skulle gå i lås funderar jag på att köpa en DPS Wailer 99 Pure3 i 184 cm eller en DPS Wailer 112RP Pure3 i 190 cm. Är det någon som har erfarenhet av Pure3-materialet och kan jämföra det med modellen tidigare? Finns det något hetare alternativ jag bör titta på? [Jag kör både i och utanför pist, säg 40/60, och vill därför ha en bra komboskida. Gillar att åka fort och kötta. Är 180 cm och väger runt 80 kg.] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pure3
Tillbaka
Topp