Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
QST 92 vs QST 98 vs QST N 99 - snabba input?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sarah.N" data-source="post: 1269058" data-attributes="member: 132966"><p>Intressant! Av det mesta jag lyckats hitta hittills både i skrift och Youtube så är de flesta rätt lyriska över 99an (är 21/22 jag kollar på) =)</p><p>Men jag tror att jag slår till på 92an som finns för riktigt bra pris nu på Outnorth =) Kommer mest bli pist och pistnära offpist med dem nu närmsta åren, får väl hitta något annat längre fram när vi kan avancera med kiddot.</p><p>Åker jag själv utan ungen så väljer jag ju mina Hojis </p><p></p><p>Frågan är om man ska välja shift med SH90 och böja ut stoppern lite, eller 100...</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.outnorth.se/salomon/women-s-n-qst-lux-92#BordeauPink[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sarah.N, post: 1269058, member: 132966"] Intressant! Av det mesta jag lyckats hitta hittills både i skrift och Youtube så är de flesta rätt lyriska över 99an (är 21/22 jag kollar på) =) Men jag tror att jag slår till på 92an som finns för riktigt bra pris nu på Outnorth =) Kommer mest bli pist och pistnära offpist med dem nu närmsta åren, får väl hitta något annat längre fram när vi kan avancera med kiddot. Åker jag själv utan ungen så väljer jag ju mina Hojis Frågan är om man ska välja shift med SH90 och böja ut stoppern lite, eller 100... [URL unfurl="true"]https://www.outnorth.se/salomon/women-s-n-qst-lux-92#BordeauPink[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
QST 92 vs QST 98 vs QST N 99 - snabba input?
Tillbaka
Topp