Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
QST Blank vs Rustler 11 mm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricAminoff" data-source="post: 1298289" data-attributes="member: 178567"><p>Kört mina Blank i snart två säsonger, jobbar som skidlärare och åker väldigt mycket skidor. Också väldigt många olika skidor. </p><p></p><p>Men mina Blank är definitivt ett av de roligaste paren jag äger/ägt. </p><p></p><p>Väldigt rolig i offpisten, även när det är brist på puder och det i stort sett bara blir vid pistkanten. Lättsvängd och bättre kangrepp än vad man kan förvänta sig med tanke på midjan. </p><p></p><p>Men som alla QST lagg, fortsatt bra bett och tryck i pisten. </p><p>Skidan är inte jätte vridstyv, som tidigare kommentar nämnt, så är den inte ideal på is. Men allt annat funkar den utmärkt! Även lite hårade underlag. </p><p></p><p>Har legat på full skär med handen ner i backen i så lite som endast blå lutning på dessa lagg. Och profilen gör att du får det där lilla skjutet ur svängen in i nästa om man vill det!</p><p></p><p>Bra köp och hoppas du blir lika nöjd som jag har blivit!</p></blockquote><p></p>