Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
QST Blank vs Rustler 11 mm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricAminoff" data-source="post: 1298289" data-attributes="member: 178567"><p>Kört mina Blank i snart två säsonger, jobbar som skidlärare och åker väldigt mycket skidor. Också väldigt många olika skidor. </p><p></p><p>Men mina Blank är definitivt ett av de roligaste paren jag äger/ägt. </p><p></p><p>Väldigt rolig i offpisten, även när det är brist på puder och det i stort sett bara blir vid pistkanten. Lättsvängd och bättre kangrepp än vad man kan förvänta sig med tanke på midjan. </p><p></p><p>Men som alla QST lagg, fortsatt bra bett och tryck i pisten. </p><p>Skidan är inte jätte vridstyv, som tidigare kommentar nämnt, så är den inte ideal på is. Men allt annat funkar den utmärkt! Även lite hårade underlag. </p><p></p><p>Har legat på full skär med handen ner i backen i så lite som endast blå lutning på dessa lagg. Och profilen gör att du får det där lilla skjutet ur svängen in i nästa om man vill det!</p><p></p><p>Bra köp och hoppas du blir lika nöjd som jag har blivit!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricAminoff, post: 1298289, member: 178567"] Kört mina Blank i snart två säsonger, jobbar som skidlärare och åker väldigt mycket skidor. Också väldigt många olika skidor. Men mina Blank är definitivt ett av de roligaste paren jag äger/ägt. Väldigt rolig i offpisten, även när det är brist på puder och det i stort sett bara blir vid pistkanten. Lättsvängd och bättre kangrepp än vad man kan förvänta sig med tanke på midjan. Men som alla QST lagg, fortsatt bra bett och tryck i pisten. Skidan är inte jätte vridstyv, som tidigare kommentar nämnt, så är den inte ideal på is. Men allt annat funkar den utmärkt! Även lite hårade underlag. Har legat på full skär med handen ner i backen i så lite som endast blå lutning på dessa lagg. Och profilen gör att du får det där lilla skjutet ur svängen in i nästa om man vill det! Bra köp och hoppas du blir lika nöjd som jag har blivit! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
QST Blank vs Rustler 11 mm
Tillbaka
Topp