Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver för Whistler...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OskarHolmblad" data-source="post: 474871" data-attributes="member: 82298"><p>Okej. Det ligger mycket i det du säger. Jag åker trots allt utanför pisten ÄVEN när det inte är helt magnifika förhållanden och faktiskt tämligen uppkört. Då fungerar inte rocker så bra enligt dig? Eller motsätter du dig tanken att ha ett par renodlade puderlagg? </p><p></p><p>Nojlas verkar ju vara av uppfattningen att rocker klarar uppkörd snö väl...Det där verkar iofs vara intressant, att ha ett par all-round som man kör park och pist med och ett par för puderdagarna. Å andra sidan känns det inte som om det finns någon bra all-round skida för just de två ändamålen? Svårt att köra super-g med ett par skidor som man 30 minuter senare ska göra butters med. Hmmmm...</p><p></p><p>Egentligen menar ni kanske att jag bör ha 3 par skidor? Eller banta ner mig från de extrema puderlaggen till ett par som man trivs väldigt bra med i så väl uppkört som nytt? Det verkar vara den optimala quivern. </p><p></p><p>/Oskar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OskarHolmblad, post: 474871, member: 82298"] Okej. Det ligger mycket i det du säger. Jag åker trots allt utanför pisten ÄVEN när det inte är helt magnifika förhållanden och faktiskt tämligen uppkört. Då fungerar inte rocker så bra enligt dig? Eller motsätter du dig tanken att ha ett par renodlade puderlagg? Nojlas verkar ju vara av uppfattningen att rocker klarar uppkörd snö väl...Det där verkar iofs vara intressant, att ha ett par all-round som man kör park och pist med och ett par för puderdagarna. Å andra sidan känns det inte som om det finns någon bra all-round skida för just de två ändamålen? Svårt att köra super-g med ett par skidor som man 30 minuter senare ska göra butters med. Hmmmm... Egentligen menar ni kanske att jag bör ha 3 par skidor? Eller banta ner mig från de extrema puderlaggen till ett par som man trivs väldigt bra med i så väl uppkört som nytt? Det verkar vara den optimala quivern. /Oskar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver för Whistler...
Tillbaka
Topp