Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver för Whistler...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 474942" data-attributes="member: 41385"><p>okey nu ska inte jag till whistler utan till alperna. jag har sålt mina teneightys så de blri knappt nå park! </p><p>inför säsongen bestämde jag ganska fort för 3 skidor på grund av att backup och olika terräng.</p><p></p><p>carvingskida fischer av okänd modell för lite racing.</p><p></p><p>slitåslänge 188 gun 101mm midja. fullt funktionsduglig på en rail även om jag nu inte tänkt köra något sådant, men har en känsla av att de blir utav.</p><p></p><p>hellbents(?!) med sin ruggigt lekfulla form och djävlsdyrkande motiv. även om dom är fjuttigare. för dom goda dagarna, å mindre vanliga i alperna.</p><p></p><p>2 par skidor som är gjorda för offpist i quiver. man vet aldrig vart ful-sten ligger och vilar.</p><p></p><p>och om jag haft cash skulle jag sikta på ett par rossi s7 istället för hellbent. luktar riktigt kul och all-funktionsduglig skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 474942, member: 41385"] okey nu ska inte jag till whistler utan till alperna. jag har sålt mina teneightys så de blri knappt nå park! inför säsongen bestämde jag ganska fort för 3 skidor på grund av att backup och olika terräng. carvingskida fischer av okänd modell för lite racing. slitåslänge 188 gun 101mm midja. fullt funktionsduglig på en rail även om jag nu inte tänkt köra något sådant, men har en känsla av att de blir utav. hellbents(?!) med sin ruggigt lekfulla form och djävlsdyrkande motiv. även om dom är fjuttigare. för dom goda dagarna, å mindre vanliga i alperna. 2 par skidor som är gjorda för offpist i quiver. man vet aldrig vart ful-sten ligger och vilar. och om jag haft cash skulle jag sikta på ett par rossi s7 istället för hellbent. luktar riktigt kul och all-funktionsduglig skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver för Whistler...
Tillbaka
Topp