Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
QUIVER KILLERS i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1142479" data-attributes="member: 149275"><p>Hallå, väcker liv i denna fråga.</p><p></p><p>Jag vill gå från ett par skidor till två, ser framför mig ett par rustler 11 och ett par Enforcer 93. På dessa vill jag ha shift och ser ingen anliedning att ha två par bindningar.</p><p></p><p>Är det meckigt att byta mellan skidor när det väl är monterat?</p><p></p><p>Jag är i Chamonix, är det bara Sole som monterar killers? Tror ni jag kan beställa från tysken och sen gå dit med grejerna för montering? Eller måste jag köpa allt hos dem?</p><p></p><p>Tack för input, vill sondera lite innan jag går dit för att inte vara helt i underläge.</p><p></p><p>Tack för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1142479, member: 149275"] Hallå, väcker liv i denna fråga. Jag vill gå från ett par skidor till två, ser framför mig ett par rustler 11 och ett par Enforcer 93. På dessa vill jag ha shift och ser ingen anliedning att ha två par bindningar. Är det meckigt att byta mellan skidor när det väl är monterat? Jag är i Chamonix, är det bara Sole som monterar killers? Tror ni jag kan beställa från tysken och sen gå dit med grejerna för montering? Eller måste jag köpa allt hos dem? Tack för input, vill sondera lite innan jag går dit för att inte vara helt i underläge. Tack för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
QUIVER KILLERS i Chamonix
Tillbaka
Topp