Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver killers, och erfarenheter av?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tokkson" data-source="post: 1030867" data-attributes="member: 64958"><p>Beställde inserts från BF den 11/12, väntar fortfarande på orderbekräftelse. Någon annan som upplevt detta?</p><p></p><p>Mailat, PM:at på TGR etc men fortfarande inte ett knyst. Men pengarna tog de gärna.</p><p></p><p>Nu tror jag ju det löser sig till slut, men jag funderar på att beställa igen, fast då QKs från Österrike... har ju en deadline att möta. Men då måste jag ju få veta att jag får pengarna tillbaka från BF, någon som tagit den striden med jondrum?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tokkson, post: 1030867, member: 64958"] Beställde inserts från BF den 11/12, väntar fortfarande på orderbekräftelse. Någon annan som upplevt detta? Mailat, PM:at på TGR etc men fortfarande inte ett knyst. Men pengarna tog de gärna. Nu tror jag ju det löser sig till slut, men jag funderar på att beställa igen, fast då QKs från Österrike... har ju en deadline att möta. Men då måste jag ju få veta att jag får pengarna tillbaka från BF, någon som tagit den striden med jondrum? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver killers, och erfarenheter av?
Tillbaka
Topp