Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver killers, och erfarenheter av?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1041899" data-attributes="member: 29415"><p>Observera att denna tabell stämmer rätt dåligt. Jag har skickat in tre förändringar för olika årmosdeller av Salomon 14, 16 och 20-bindningar. Inte BF:s fel att Salomon verkar ändra sina modeller rätt ofta men det kan vara bra att ha i åtanke.</p><p></p><p>Dessutom, sk smallheads verkar ju knappt existera på öppna marknaden. I åtminstone ett fall där jag behövde smallheads (återigen Salomon) gick vanliga huvuden bra. Det var en tåbindning där man egentligen ville trä ner skruven genom överdelen av bindningen (och dessa hål var ganska små = behöver smallheads). Istället kunde man skruva upp höjden på bindningen ganska långt och sedan pilla in skruvarna från sidan (och till sist skruva fast dem genom hålet så som tänkt från början).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1041899, member: 29415"] Observera att denna tabell stämmer rätt dåligt. Jag har skickat in tre förändringar för olika årmosdeller av Salomon 14, 16 och 20-bindningar. Inte BF:s fel att Salomon verkar ändra sina modeller rätt ofta men det kan vara bra att ha i åtanke. Dessutom, sk smallheads verkar ju knappt existera på öppna marknaden. I åtminstone ett fall där jag behövde smallheads (återigen Salomon) gick vanliga huvuden bra. Det var en tåbindning där man egentligen ville trä ner skruven genom överdelen av bindningen (och dessa hål var ganska små = behöver smallheads). Istället kunde man skruva upp höjden på bindningen ganska långt och sedan pilla in skruvarna från sidan (och till sist skruva fast dem genom hålet så som tänkt från början). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver killers, och erfarenheter av?
Tillbaka
Topp