Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver killers, och erfarenheter av?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_K_J" data-source="post: 1275454" data-attributes="member: 81753"><p>Hej!</p><p>Vid ett snabbt skidbyte (kör 2par skidor med samma bindning, alltså inserts monterade) så följde en av insertsen med ut. Ett ganska stort hål i skidan nu alltså.</p><p>Finns det nåt knep att montera tillbaka denna insert så att jag kan fortsätta köra på denna skidan?</p><p>En av monteringspunkterna för häldelen till en Guardian-bindning som lossnade. Alltså en av 6 skruvar.</p><p>Jag tänker att kanske finns det kombo av att banka i en plastplugg och montera i kombo med rikligt med epoxi ??</p><p>Skidorna i sig är nog eg utdaterade, men jag har roligt på de när det är läge för pist och busåkning med kidsen. Inget jag kommer lägga många timmar på eller lämna till verkstad alltså…</p><p>Nån som testat?</p><p>Hit me with good and crazy ideas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_K_J, post: 1275454, member: 81753"] Hej! Vid ett snabbt skidbyte (kör 2par skidor med samma bindning, alltså inserts monterade) så följde en av insertsen med ut. Ett ganska stort hål i skidan nu alltså. Finns det nåt knep att montera tillbaka denna insert så att jag kan fortsätta köra på denna skidan? En av monteringspunkterna för häldelen till en Guardian-bindning som lossnade. Alltså en av 6 skruvar. Jag tänker att kanske finns det kombo av att banka i en plastplugg och montera i kombo med rikligt med epoxi ?? Skidorna i sig är nog eg utdaterade, men jag har roligt på de när det är läge för pist och busåkning med kidsen. Inget jag kommer lägga många timmar på eller lämna till verkstad alltså… Nån som testat? Hit me with good and crazy ideas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Quiver killers, och erfarenheter av?
Tillbaka
Topp