Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Race/pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 138206" data-attributes="member: 33485"><p>Fort ska det gå ju, men SL skulle gå bra det med, fart OCH sväng vill jag ju ha, backarna blir för korta utan sväng (som med mina fjolårs B3) men jag har funderat på om inte Sl går lite långsamt.</p><p></p><p>Jag gillar Rossskidors beteende, du vet inte hur de är i skillnad mot atomics och fischers?</p><p></p><p>Jo, jag har ett bra pris, 700:- och då får jag med ett par x-scream (julklapp t flickvännen) och 2 par bindningar.</p><p></p><p>Annars så funderade jag på ett par head GS också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 138206, member: 33485"] Fort ska det gå ju, men SL skulle gå bra det med, fart OCH sväng vill jag ju ha, backarna blir för korta utan sväng (som med mina fjolårs B3) men jag har funderat på om inte Sl går lite långsamt. Jag gillar Rossskidors beteende, du vet inte hur de är i skillnad mot atomics och fischers? Jo, jag har ett bra pris, 700:- och då får jag med ett par x-scream (julklapp t flickvännen) och 2 par bindningar. Annars så funderade jag på ett par head GS också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Race/pistskidor
Tillbaka
Topp