Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Race/pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 138209" data-attributes="member: 12646"><p>Hej!</p><p>Jag skulle rekomendera dig att försöka få tag i ett par riktiga SL-poolskidor.</p><p>(Köra fort med SL skidor?? Jag lovar att det är inte laggen som sätter gränsen.. Det är STOR skillnad på poolskidor och butiksskidor..)</p><p></p><p>Ett bra sätt att hitta sådana lagg är att gå in på de alpina klubbarnas hemsidor och leta under köp/sälj.. Oftast kan man hitta fina lagg där till mycket rimliga priser.(Det säljs fö. ett par fina Head SL-race 155:or för 2.500:- av Ebbe Jacobsson nu på forumet.., tror dessa skulle passa dig..)</p><p></p><p></p><p>Hoppas detta svar hjälper dig något i jakten på ett par pistskidor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 138209, member: 12646"] Hej! Jag skulle rekomendera dig att försöka få tag i ett par riktiga SL-poolskidor. (Köra fort med SL skidor?? Jag lovar att det är inte laggen som sätter gränsen.. Det är STOR skillnad på poolskidor och butiksskidor..) Ett bra sätt att hitta sådana lagg är att gå in på de alpina klubbarnas hemsidor och leta under köp/sälj.. Oftast kan man hitta fina lagg där till mycket rimliga priser.(Det säljs fö. ett par fina Head SL-race 155:or för 2.500:- av Ebbe Jacobsson nu på forumet.., tror dessa skulle passa dig..) Hoppas detta svar hjälper dig något i jakten på ett par pistskidor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Race/pistskidor
Tillbaka
Topp