Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Race slalom
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Almen1" data-source="post: 611367" data-attributes="member: 46316"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag behöver lite råd och tips;</p><p></p><p>Jag har fått blodad tand att åka käpp igen (slalom), -det var länge sedan jag höll på med portåkning och har tappat kollen på skidor.</p><p></p><p>Jag söker en raceslalom, 165cm lång, radie; max 13m, och önskar lite synpunkter.</p><p>Jag åker mest på kul och kommer troligen inte att tävla, men vill hålla mig till FIS-kraven.</p><p></p><p>Om jag får välja kommer jag över ett par lagg som någon racekille har kört på någon säsong, dvs jag söker skidor från ca 2008 och framåt.</p><p></p><p>Är tacksam för era egna erfarenheter av olika raceskidor, -gärna från tävling/träning (enbart slalom).</p><p></p><p>Mvh Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Almen1, post: 611367, member: 46316"] Hej, Jag behöver lite råd och tips; Jag har fått blodad tand att åka käpp igen (slalom), -det var länge sedan jag höll på med portåkning och har tappat kollen på skidor. Jag söker en raceslalom, 165cm lång, radie; max 13m, och önskar lite synpunkter. Jag åker mest på kul och kommer troligen inte att tävla, men vill hålla mig till FIS-kraven. Om jag får välja kommer jag över ett par lagg som någon racekille har kört på någon säsong, dvs jag söker skidor från ca 2008 och framåt. Är tacksam för era egna erfarenheter av olika raceskidor, -gärna från tävling/träning (enbart slalom). Mvh Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Race slalom
Tillbaka
Topp