Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Race vs. Allmountain?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1311322" data-attributes="member: 26014"><p>Håller med. Frågan är ju vad TS menar med ”racepjäxor”. Jag kör bland annat Lange RS 130, de är blå och raceinspirerade i färg och form men är definitivt ingen racepjäxa. Skulle inte rekommendera racepluggar med flex 130-170 till någon som inte vet vad det innebär (smärta och många timmars anpassning), men butiks-Lange RS, -Head Raptor, -Fisher RC eller liknande, är väl typ allmountain/pist. I min bok.</p><p></p><p>Men det är såklart viktigt att hitta rätt pjäxor. Om det är ett jäkla bra pris och modellen verkar passa hyfsat bra är det väl bara att testa. Det är ju ändå i stort sett omöjligt att hitta rätt modell direkt. Prova-åk-modda-åk. Typ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1311322, member: 26014"] Håller med. Frågan är ju vad TS menar med ”racepjäxor”. Jag kör bland annat Lange RS 130, de är blå och raceinspirerade i färg och form men är definitivt ingen racepjäxa. Skulle inte rekommendera racepluggar med flex 130-170 till någon som inte vet vad det innebär (smärta och många timmars anpassning), men butiks-Lange RS, -Head Raptor, -Fisher RC eller liknande, är väl typ allmountain/pist. I min bok. Men det är såklart viktigt att hitta rätt pjäxor. Om det är ett jäkla bra pris och modellen verkar passa hyfsat bra är det väl bara att testa. Det är ju ändå i stort sett omöjligt att hitta rätt modell direkt. Prova-åk-modda-åk. Typ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Race vs. Allmountain?
Tillbaka
Topp