Racepjäxor i parken... mina stackars smalben!

Tidelius

Ny medlem
Racepjäxor i parken... mina stackars smalben!
Tjena Freeride!

Jag har i säkert fyra år kört på ett par racepjäxor som varit svinbra i pisten, men som bränt utav bara h**vete i vader och skenben när jag kört puder eller försökt mig på butters och att hoppa överhuvudtaget i parken.

Nu ska jag ner till St Anton en hel månad och det slog mig att mina skenben brinner efter fyra dagar i mina pjäxor... så det kanske är dags att skaffa ett par nya?

Jag skulle säga att jag åker 40% off pist/puder, 40% pist och 20% park. Vad ska jag välja för pjäxa? Prisklass är i nuläget inte särskilt relevant, det handlar mer om att komma fram till en TYP av pjäxa.
Stort, stort tack på förhand!
 
Racepjäxor i parken... mina stackars smalben!
Åk till en bra butik som kan hjälpa dig!
Förklara din situation så får ni testa massor med pjäxor efter ditt behov!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp