Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Racerkille vill åka Puder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1040001" data-attributes="member: 83225"><p>Det här var ju väldigt vanligt förr. Gamla Katanas gick från platt spann till full-rocker på nån säsong eller så. Dock blev funktionen snarare nästan bättre av det så det gjorde inte så mycket. Numera har väl iaf Katana fullrocker redan från början och jag kan inte påminna mig att jag läst om några fall där rockern förändrats på senare år. Så vet du ifall dessa Kendos var av nyare slag? Det kan ju vara intressant att veta för den som funderar på liknande huruvida felet finns fortfarande</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1040001, member: 83225"] Det här var ju väldigt vanligt förr. Gamla Katanas gick från platt spann till full-rocker på nån säsong eller så. Dock blev funktionen snarare nästan bättre av det så det gjorde inte så mycket. Numera har väl iaf Katana fullrocker redan från början och jag kan inte påminna mig att jag läst om några fall där rockern förändrats på senare år. Så vet du ifall dessa Kendos var av nyare slag? Det kan ju vara intressant att veta för den som funderar på liknande huruvida felet finns fortfarande [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Racerkille vill åka Puder
Tillbaka
Topp