Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Raceskidor och pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1215528" data-attributes="member: 164371"><p>Jag hade ett par FIS SL-skidor förut och upptäckte att det var som sagt här ovan väldigt kort tid i backen de var roliga att åka med. Jag sålde dem till en kompis och köpte ett pas FIS jr.GS på 176cm och 23m radie. Den är också smal men inte så huggig som SL var. Den går att bomba med längre på förmiddagen än med SL. Sen byter jag skidorna till en bredare modell om det behövs, efter lunchen. </p><p>Detta är vad jag åker med i pist och vill säga med detta, att det är inte helt kört med FIS-skidor i allmänna backar. </p><p>Det finns som sagt andra typer av pistraketer som är mer anpassade för allmän åkning, men jag upplever dem tråkigare än the real thing.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1215528, member: 164371"] Jag hade ett par FIS SL-skidor förut och upptäckte att det var som sagt här ovan väldigt kort tid i backen de var roliga att åka med. Jag sålde dem till en kompis och köpte ett pas FIS jr.GS på 176cm och 23m radie. Den är också smal men inte så huggig som SL var. Den går att bomba med längre på förmiddagen än med SL. Sen byter jag skidorna till en bredare modell om det behövs, efter lunchen. Detta är vad jag åker med i pist och vill säga med detta, att det är inte helt kört med FIS-skidor i allmänna backar. Det finns som sagt andra typer av pistraketer som är mer anpassade för allmän åkning, men jag upplever dem tråkigare än the real thing. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Raceskidor och pjäxor
Tillbaka
Topp