Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Råd ang Freeride skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lenz" data-source="post: 1085098" data-attributes="member: 148784"><p>Varför dynastar eller ross? Personligen så tycker jag du ska köpa ett par k2. Ligger bra i pris samt att deras skidor är mycket trevliga att åka på och även kvalitén är helt ok. När det gäller Dynastar så har jag jätte dålig erfarenhet då mina bindningar lossnade från skidan. Enligt verkstan jag besökte så var det ganska vanligt att bindningen slets loss från skidan om man monterar en Telemark bindning. Dock ingen koll hur dom alpina bindningarna sitter. Skidan jag hade var dynastar cham 97 2014</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lenz, post: 1085098, member: 148784"] Varför dynastar eller ross? Personligen så tycker jag du ska köpa ett par k2. Ligger bra i pris samt att deras skidor är mycket trevliga att åka på och även kvalitén är helt ok. När det gäller Dynastar så har jag jätte dålig erfarenhet då mina bindningar lossnade från skidan. Enligt verkstan jag besökte så var det ganska vanligt att bindningen slets loss från skidan om man monterar en Telemark bindning. Dock ingen koll hur dom alpina bindningarna sitter. Skidan jag hade var dynastar cham 97 2014 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Råd ang Freeride skidor
Tillbaka
Topp