Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Råd ang ny skida med bindning monterad från XXL
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1197925" data-attributes="member: 46857"><p>En butik monterade också mina Marker alpinist max bakåt på ställskruven.. Tyckte det såg underligt ut men antar att i detta fall handlar om att justermånen på bindningen är bara 15mm och med den monteringen ( i det yttersta läget bakåt på ställskruven) kan man utan ommontering använda en storlek mindre pjäxa. </p><p></p><p>Min fråga. Är det normalt enligt instruktionerna att montera på det sättet?</p><p> Har inte tidigare stött på detta då justermånen alltid varit större på tidigare bindningar.</p><p></p><p>Borde man inte fråga kunden om han vill ha möjlighet till en storlek större eller mindre pjäxa och montera enligt önskemål?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1197925, member: 46857"] En butik monterade också mina Marker alpinist max bakåt på ställskruven.. Tyckte det såg underligt ut men antar att i detta fall handlar om att justermånen på bindningen är bara 15mm och med den monteringen ( i det yttersta läget bakåt på ställskruven) kan man utan ommontering använda en storlek mindre pjäxa. Min fråga. Är det normalt enligt instruktionerna att montera på det sättet? Har inte tidigare stött på detta då justermånen alltid varit större på tidigare bindningar. Borde man inte fråga kunden om han vill ha möjlighet till en storlek större eller mindre pjäxa och montera enligt önskemål? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Råd ang ny skida med bindning monterad från XXL
Tillbaka
Topp