Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Råd och fakta....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niklas_Hellman" data-source="post: 19344" data-attributes="member: 14320"><p>om MTB önskas....</p><p></p><p>Har kommit i köpas tankar på en cykel. </p><p>Har inga som helst tidigare erfarenheter om ämnet så jag undrar lite över de begrepp som kommit upp. Tex vad menas med en XC samt freeride cykel. Vad används de till (dvs vad behöver jag för cykel vid downhill, teknisk teräng osv.) all annan info är också önskvärd då jag inte vet exakt vilken sorts cykling jag kommer utföra. Hardtail vs fulldämp mm mm.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niklas_Hellman, post: 19344, member: 14320"] om MTB önskas.... Har kommit i köpas tankar på en cykel. Har inga som helst tidigare erfarenheter om ämnet så jag undrar lite över de begrepp som kommit upp. Tex vad menas med en XC samt freeride cykel. Vad används de till (dvs vad behöver jag för cykel vid downhill, teknisk teräng osv.) all annan info är också önskvärd då jag inte vet exakt vilken sorts cykling jag kommer utföra. Hardtail vs fulldämp mm mm..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Råd och fakta....
Tillbaka
Topp