Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
råd om skidor & bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="excellentswordfight" data-source="post: 816248" data-attributes="member: 112833"><p>Tror inte du behöver en DIN18 bindning, borde räcka med en 14. Kolla på typ Look Pivot 14 eller Salomon STH 14.</p><p>Punx är ju ganska smal och symmetrisk så ar7an passar nog bättre om du vill köra lite allround i fjällen på dom också. Vad jag har läst så ska dom vara ganska styva så passar ju eftersom du väger rätt mycket.</p><p>Jag tror att T-Hall är samma skida som ar7an fast mjukare och dyrare och jag antar att du inte åker så mycket pipe så är väl inge vits med att köpa ett par skidor gjoda för det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="excellentswordfight, post: 816248, member: 112833"] Tror inte du behöver en DIN18 bindning, borde räcka med en 14. Kolla på typ Look Pivot 14 eller Salomon STH 14. Punx är ju ganska smal och symmetrisk så ar7an passar nog bättre om du vill köra lite allround i fjällen på dom också. Vad jag har läst så ska dom vara ganska styva så passar ju eftersom du väger rätt mycket. Jag tror att T-Hall är samma skida som ar7an fast mjukare och dyrare och jag antar att du inte åker så mycket pipe så är väl inge vits med att köpa ett par skidor gjoda för det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
råd om skidor & bindningar
Tillbaka
Topp