Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Råd önskas, klassisk fråga, Åre vs Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lackan" data-source="post: 948321" data-attributes="member: 133310"><p>Hej!</p><p>Ska bjuda sambon på en 30-års present, hon är rel dedikerad snowboardåkerska, själv åker jag som socialt sällskap, men inte helt oäven då jag är uppväxt på skidor.</p><p></p><p>Har tidsmässigt endast möjlighet till 3 1/2 dags frånvaro från hemmet, 12-15 april, vad skulle ni välja, </p><p>a) Schweiziska alperna (typ Flims/Laax) med 3 dagars heldagsåkning, flyg ner, rel billigt boende, trol grym åkning? Men totalt dock dyrt (8000:- per skalle)</p><p> eller</p><p>b) Åre 3 dagar med läckert boende på Bustamoon, god mat, vettig våråkning...</p><p></p><p>..givetvis tycker alla olika, men ni som är lite mer alpin-älskande än mig, vad skulle ni välja?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lackan, post: 948321, member: 133310"] Hej! Ska bjuda sambon på en 30-års present, hon är rel dedikerad snowboardåkerska, själv åker jag som socialt sällskap, men inte helt oäven då jag är uppväxt på skidor. Har tidsmässigt endast möjlighet till 3 1/2 dags frånvaro från hemmet, 12-15 april, vad skulle ni välja, a) Schweiziska alperna (typ Flims/Laax) med 3 dagars heldagsåkning, flyg ner, rel billigt boende, trol grym åkning? Men totalt dock dyrt (8000:- per skalle) eller b) Åre 3 dagar med läckert boende på Bustamoon, god mat, vettig våråkning... ..givetvis tycker alla olika, men ni som är lite mer alpin-älskande än mig, vad skulle ni välja? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Råd önskas, klassisk fråga, Åre vs Alperna
Tillbaka
Topp