Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Råd till ny Burton bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lamboren" data-source="post: 992744" data-attributes="member: 137298"><p>Hej Sthlm,</p><p>Efter råd (bla här på Freeride) så köpte jag en Custom X 64 2013 nu inför årets säsong för att ersätta min gamla Nidecker BoarderX 167 (har kört bräda 20+ år, numera blir det mest piståkning och off pist). Efter att ha premiäråkt nu är jag helnöjd! Hittills bara pist, men den har under mina fötter ett suveränt isgrepp, är klart fartstabil och mycket mer lättåkt än vad jag fått uppfattning om av det jag läste innan jag köpte. Funkar utmärkt som pistbräda, och för mig en perfekt ersättare till Nideckern som tappat spänsten. Och Custom X:n är mycket lättare. Så jag tror inte att du kommer bli besviken.</p><p></p><p>Angående bindningsval, om du tänker beställa över nätet, tänk på att om du kör med höga vinklar så kan man inte ha lika höga vinklar på EST-bindningar som vanliga disc-bindningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lamboren, post: 992744, member: 137298"] Hej Sthlm, Efter råd (bla här på Freeride) så köpte jag en Custom X 64 2013 nu inför årets säsong för att ersätta min gamla Nidecker BoarderX 167 (har kört bräda 20+ år, numera blir det mest piståkning och off pist). Efter att ha premiäråkt nu är jag helnöjd! Hittills bara pist, men den har under mina fötter ett suveränt isgrepp, är klart fartstabil och mycket mer lättåkt än vad jag fått uppfattning om av det jag läste innan jag köpte. Funkar utmärkt som pistbräda, och för mig en perfekt ersättare till Nideckern som tappat spänsten. Och Custom X:n är mycket lättare. Så jag tror inte att du kommer bli besviken. Angående bindningsval, om du tänker beställa över nätet, tänk på att om du kör med höga vinklar så kan man inte ha lika höga vinklar på EST-bindningar som vanliga disc-bindningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Råd till ny Burton bräda
Tillbaka
Topp