Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Råd till ovan åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tantfjant" data-source="post: 1043210" data-attributes="member: 149290"><p>Hej på er!</p><p></p><p>Har sedan tonåren åkt bräda nån vecka om året</p><p></p><p>Nu har barnen blivit så pass stora att det är dags för dem att lära sig åka skidor.</p><p>Märkte förra året att det inte var nån höjdare att åka med dem på brädan.</p><p></p><p>Vet ungefär va ni tycker om snowblades här i forumet, men kan det vara ett bra/smidigt alternativ att glida ner med barnen (3 å 4 år gamla) i småbackarna för en som aldrig stått på ett par skidor tidigare?</p><p></p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tantfjant, post: 1043210, member: 149290"] Hej på er! Har sedan tonåren åkt bräda nån vecka om året Nu har barnen blivit så pass stora att det är dags för dem att lära sig åka skidor. Märkte förra året att det inte var nån höjdare att åka med dem på brädan. Vet ungefär va ni tycker om snowblades här i forumet, men kan det vara ett bra/smidigt alternativ att glida ner med barnen (3 å 4 år gamla) i småbackarna för en som aldrig stått på ett par skidor tidigare? Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Råd till ovan åkare
Tillbaka
Topp