Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Råd till ovan åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1043230" data-attributes="member: 83225"><p>Herregud, hur läser ni egentligen? </p><p></p><p>TS undrar om denne själv kan åka runt på snowblades för att underlätta hanterandet av barnen, inte huruvida barnen ska ha snowblades. Som svar på den frågan skulle jag säga att det låter som en dum idé. Utifrån min egen preferens skulle jag i så fall välja ett par lite kortare simpla twintips. Visst man vill inte ha långa skidor som fastnar i saker (läs barn) osv men samtidigt misstänker jag att snowblades snarare blir ostadigt och du lär behöva en stadig grund att stå på när du ska lyfta ungar och greja. </p><p></p><p>Sen</p><p> [USER=29415]@la_grave[/USER] var står det något om att tvinga barn att åka? Det enda som inte var nån höjdare var att själv åka bräda när man lär dem...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1043230, member: 83225"] Herregud, hur läser ni egentligen? TS undrar om denne själv kan åka runt på snowblades för att underlätta hanterandet av barnen, inte huruvida barnen ska ha snowblades. Som svar på den frågan skulle jag säga att det låter som en dum idé. Utifrån min egen preferens skulle jag i så fall välja ett par lite kortare simpla twintips. Visst man vill inte ha långa skidor som fastnar i saker (läs barn) osv men samtidigt misstänker jag att snowblades snarare blir ostadigt och du lär behöva en stadig grund att stå på när du ska lyfta ungar och greja. Sen [USER=29415]@la_grave[/USER] var står det något om att tvinga barn att åka? Det enda som inte var nån höjdare var att själv åka bräda när man lär dem... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Råd till ovan åkare
Tillbaka
Topp