Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Råd trasig kartong skidköp, skicka tillbaka eller ej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1244448" data-attributes="member: 136280"><p>Ska jag handla lokalt så blir det Intersport/Stadium vilket går bort.</p><p>Jag åkte ca 30 mil enkel senast jag skulle köpa ny utrustning och då bor jag inte ens på landsbygden.</p><p>Alla har tyvärr inte möjligheten att handla lokalt annars håller jag med dig. Jag har möjlighet och väljer då att hellre betala lite mer i fysisk butik.</p><p></p><p>Är skidan hel så hade jag aldrig orkat reklamera. Däremot hade jag fotat ev skada och skickat ett mail där jag bett om 42 st klibbor som plåster på såren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1244448, member: 136280"] Ska jag handla lokalt så blir det Intersport/Stadium vilket går bort. Jag åkte ca 30 mil enkel senast jag skulle köpa ny utrustning och då bor jag inte ens på landsbygden. Alla har tyvärr inte möjligheten att handla lokalt annars håller jag med dig. Jag har möjlighet och väljer då att hellre betala lite mer i fysisk butik. Är skidan hel så hade jag aldrig orkat reklamera. Däremot hade jag fotat ev skada och skickat ett mail där jag bett om 42 st klibbor som plåster på såren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Råd trasig kartong skidköp, skicka tillbaka eller ej
Tillbaka
Topp