Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rädda 11år gamla Nordica Girish 193?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrsvahn" data-source="post: 1268250" data-attributes="member: 151774"><p>Som rubriken lyder, har en uppsättning Nordica Girish 193 från 2010-11 som jag kom över billigt oanvända 2015/2016.</p><p>Skidorna fick sig då en översyn av Udens sport och användes 3 säsonger och har sedan dess stått i förråd då jag tyvärr ej kommit iväg.</p><p>Nu blir det ändring på det, i mars drar vi till Trysil och jag hade gärna tagit med dessa om det vore möjligt. Tänkte kanske hyra också för att prova en modell med smalare midja. </p><p>Vad säger expertpanelen här? Är det vettigt att försöka få liv i dem eller är bäst före datumet passerat? </p><p>Skicket är bra bortsett från lite ytrost och en större reva i belaget på ena skidan.</p><p></p><p></p><p>Extrafråga: Skall man göra något för att plasten i pjäxor ej skall torka ut? Även de är från säsongen 15/16.</p><p></p><p>[ATTACH=full]20358[/ATTACH][ATTACH=full]20359[/ATTACH][ATTACH=full]20360[/ATTACH][ATTACH=full]20361[/ATTACH][ATTACH=full]20362[/ATTACH][ATTACH=full]20363[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrsvahn, post: 1268250, member: 151774"] Som rubriken lyder, har en uppsättning Nordica Girish 193 från 2010-11 som jag kom över billigt oanvända 2015/2016. Skidorna fick sig då en översyn av Udens sport och användes 3 säsonger och har sedan dess stått i förråd då jag tyvärr ej kommit iväg. Nu blir det ändring på det, i mars drar vi till Trysil och jag hade gärna tagit med dessa om det vore möjligt. Tänkte kanske hyra också för att prova en modell med smalare midja. Vad säger expertpanelen här? Är det vettigt att försöka få liv i dem eller är bäst före datumet passerat? Skicket är bra bortsett från lite ytrost och en större reva i belaget på ena skidan. Extrafråga: Skall man göra något för att plasten i pjäxor ej skall torka ut? Även de är från säsongen 15/16. [ATTACH type="full"]20358[/ATTACH][ATTACH type="full"]20359[/ATTACH][ATTACH type="full"]20360[/ATTACH][ATTACH type="full"]20361[/ATTACH][ATTACH type="full"]20362[/ATTACH][ATTACH type="full"]20363[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rädda 11år gamla Nordica Girish 193?
Tillbaka
Topp