Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rädda snö kampanj!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luke" data-source="post: 241992" data-attributes="member: 54208"><p>Kan inte vi på Freeride starta en "Rädda snö kampanj"? Att vi börjar leva lite mer miljövänligt, För ifall vi gör de kan vi kanske sprida ut det på andra skidforum o dyl. För asså snön kommer att försvinna, och det är inte många år kvar.. Jag låg och läste det senaste nummret av åka skidor i gårkväll och kom och tänka på , vad händer om snön försvinner? Och då låg svaret där framför mig, "Innomhus skidåkning!" Jag tänkte det är ju ett alternativ till framtiden, det kanske inte är så pjåkigt!</p><p> Så bläddrar jag fram till reportaget och läser det.. FY F*N, En källare med vita väggar, en liten backe utan lutning alls.. Det går alltså helt enkelt inte... Hälften av skidåkningen är enligt mig, utsikt sol och härlig frisk luft,, Det skulle aldrig kunna göras i en inomhus backe.. DET GÅR BARA INTE. Så nu måste vi börja göra något åt det.. Kan vi inte börja leva lite miljövänligare och sprida det till allt och alla.. Vi kan faktiskt rädda snön.. Än är det inte för sent.. Tänk på det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luke, post: 241992, member: 54208"] Kan inte vi på Freeride starta en "Rädda snö kampanj"? Att vi börjar leva lite mer miljövänligt, För ifall vi gör de kan vi kanske sprida ut det på andra skidforum o dyl. För asså snön kommer att försvinna, och det är inte många år kvar.. Jag låg och läste det senaste nummret av åka skidor i gårkväll och kom och tänka på , vad händer om snön försvinner? Och då låg svaret där framför mig, "Innomhus skidåkning!" Jag tänkte det är ju ett alternativ till framtiden, det kanske inte är så pjåkigt! Så bläddrar jag fram till reportaget och läser det.. FY F*N, En källare med vita väggar, en liten backe utan lutning alls.. Det går alltså helt enkelt inte... Hälften av skidåkningen är enligt mig, utsikt sol och härlig frisk luft,, Det skulle aldrig kunna göras i en inomhus backe.. DET GÅR BARA INTE. Så nu måste vi börja göra något åt det.. Kan vi inte börja leva lite miljövänligare och sprida det till allt och alla.. Vi kan faktiskt rädda snön.. Än är det inte för sent.. Tänk på det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rädda snö kampanj!
Tillbaka
Topp