Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rädda snö kampanj!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjornes" data-source="post: 243548" data-attributes="member: 64265"><p>Så vad har ni tänkt er egentligen? </p><p>>Köper du svensk fisk som INTE har fraktats till kina för att fileas?</p><p>Jag äter bara den fisk ja själv har fiskat upp</p><p></p><p>>Köper du ekologiskt odlade varor? </p><p>Jag äter rotfrukter och grönsaker som är odlade på vårat eget land</p><p></p><p>>Köper du lokalt odlade varor? </p><p>När vi väl köper köper vi ekologiska</p><p></p><p>>Var är den svenska fläskfilén du åt igår EGENTLIGEN styckad? Stans egna lilla slakteri eller Polen? </p><p>danmark</p><p></p><p>>Vägrar du köpa tandrämsförpackningar som är förpackade i ytterligare en förpackning? </p><p>Eldorados duger </p><p></p><p>>Använder du skonsamma tvättmedel? </p><p>de vet du</p><p></p><p>>Har du funderat på hur du kan använda bil mindre? </p><p>Jag cyklar till skolan, åker buss/tåg om jag ska någon längre sträcka</p><p></p><p>>Har du påverkat din arbetsplats/skola så att man källsorterar och återvinner mer? </p><p>just nu håller vi på med ett miljöarbete i skolan, så dom är väl informerade</p><p></p><p>>Om du har bil: Kan etanolbil/hybridbil vara ett alternativ för dig? </p><p>keine Auto</p><p></p><p>>Vad har du gjort för att sänka din elförbrukning? </p><p>stänger av tv:n på riktigt, inte bara med fjärrkontrollen, släcker lysena när jag inte är i rummet, laddningsbara batterier, värmer huset med ved och inte med olja eller el.</p><p></p><p>>Vad har du själv gjort IDAG för att rädda snön? </p><p>där har du svaren unge herr..</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>kan inte alla börja med det?</p><p></p><p>använd nojlas vackra inskick som en läxa..</p><p></p><p></p><p></p><p>/Chilla på freeride</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjornes, post: 243548, member: 64265"] Så vad har ni tänkt er egentligen? >Köper du svensk fisk som INTE har fraktats till kina för att fileas? Jag äter bara den fisk ja själv har fiskat upp >Köper du ekologiskt odlade varor? Jag äter rotfrukter och grönsaker som är odlade på vårat eget land >Köper du lokalt odlade varor? När vi väl köper köper vi ekologiska >Var är den svenska fläskfilén du åt igår EGENTLIGEN styckad? Stans egna lilla slakteri eller Polen? danmark >Vägrar du köpa tandrämsförpackningar som är förpackade i ytterligare en förpackning? Eldorados duger >Använder du skonsamma tvättmedel? de vet du >Har du funderat på hur du kan använda bil mindre? Jag cyklar till skolan, åker buss/tåg om jag ska någon längre sträcka >Har du påverkat din arbetsplats/skola så att man källsorterar och återvinner mer? just nu håller vi på med ett miljöarbete i skolan, så dom är väl informerade >Om du har bil: Kan etanolbil/hybridbil vara ett alternativ för dig? keine Auto >Vad har du gjort för att sänka din elförbrukning? stänger av tv:n på riktigt, inte bara med fjärrkontrollen, släcker lysena när jag inte är i rummet, laddningsbara batterier, värmer huset med ved och inte med olja eller el. >Vad har du själv gjort IDAG för att rädda snön? där har du svaren unge herr.. kan inte alla börja med det? använd nojlas vackra inskick som en läxa.. /Chilla på freeride [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rädda snö kampanj!
Tillbaka
Topp