Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
rädda snön!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 400437" data-attributes="member: 57414"><p>nu får ni väl fan skärpa till er...</p><p></p><p>männsikan må skitta ner en del men vi är långt ifrån de som är bovarna i att medel temperaturen höjs... </p><p>jorden har funnits bra mkt längre än vi kunnat mäta väder, tror ni inte människorna var bra skajja när de var på väg att bli istid kanske? de lär säkert haft samma tankar som vi har nu fast i rak motsats om global nedfrysning... </p><p></p><p>vad hände där? jo de var en cykel som jorden själv har... </p><p>detta är inget annat än något som kommer då och då, med ett par 1000 års mellanrum säkert kommer en istid igen om 1000 år eller så... och då kommer folk säkert skrika och fördömma våra generationer för att vi inte förtutsett det och att vi inte gjorde vad vi kunde för att stoppa det med lite utsläpp...</p><p></p><p>jag säger inte att de inte är dåligt att vi tänker till lite om hur vi behandlar vår moder jord men än har jag inte hört någon nämna ett slut på regnskogs skövlandet som lösning på att stoppa den så kallade "globala uppvärmningen" </p><p></p><p>så de kan ju inte vara så jävla illa än iaf... </p><p>sen varför alla ska vara så jävla duktiga medans staterna på andra sidan pölen ska skita i vilket... de rimmar lite dåligt...</p><p></p><p></p><p>jag säger att de är en bluff med den globala uppvärmningen...</p><p>inte att de inte blir värmare, men att de inte är vårt fel...</p><p>men var ändå snälla mot vår moder jord...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 400437, member: 57414"] nu får ni väl fan skärpa till er... männsikan må skitta ner en del men vi är långt ifrån de som är bovarna i att medel temperaturen höjs... jorden har funnits bra mkt längre än vi kunnat mäta väder, tror ni inte människorna var bra skajja när de var på väg att bli istid kanske? de lär säkert haft samma tankar som vi har nu fast i rak motsats om global nedfrysning... vad hände där? jo de var en cykel som jorden själv har... detta är inget annat än något som kommer då och då, med ett par 1000 års mellanrum säkert kommer en istid igen om 1000 år eller så... och då kommer folk säkert skrika och fördömma våra generationer för att vi inte förtutsett det och att vi inte gjorde vad vi kunde för att stoppa det med lite utsläpp... jag säger inte att de inte är dåligt att vi tänker till lite om hur vi behandlar vår moder jord men än har jag inte hört någon nämna ett slut på regnskogs skövlandet som lösning på att stoppa den så kallade "globala uppvärmningen" så de kan ju inte vara så jävla illa än iaf... sen varför alla ska vara så jävla duktiga medans staterna på andra sidan pölen ska skita i vilket... de rimmar lite dåligt... jag säger att de är en bluff med den globala uppvärmningen... inte att de inte blir värmare, men att de inte är vårt fel... men var ändå snälla mot vår moder jord... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
rädda snön!
Tillbaka
Topp