Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Rådgivning om Snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohannaFalk" data-source="post: 212669" data-attributes="member: 67434"><p>Jag är på jakt efter en bräda att ha i vinter och några år framåt.</p><p>Jag har inte åkt jättemycket, men är en helt okej åkare. Jag åker mest pistat, men planerar att åka lite off-pist. </p><p>Nu är det så att jag har hittat en bräda, en "extrem pleasure", förra årets modell. </p><p>Är detta en bra snowboard för mig? Eller har ni några andra förslag...?</p><p></p><p>Tack på förhand</p><p>Johanna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohannaFalk, post: 212669, member: 67434"] Jag är på jakt efter en bräda att ha i vinter och några år framåt. Jag har inte åkt jättemycket, men är en helt okej åkare. Jag åker mest pistat, men planerar att åka lite off-pist. Nu är det så att jag har hittat en bräda, en "extrem pleasure", förra årets modell. Är detta en bra snowboard för mig? Eller har ni några andra förslag...? Tack på förhand Johanna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Rådgivning om Snowboard
Tillbaka
Topp