A men tjena!
Inspelningen är nsätan färdig och så. Det vankas lite Frankrike, Schweiz och ÖSterrike. Möjligtvis skall det filmas lite flams i sur-Åre innan hele den biten är avklarad.
Sedan framkommer det svåra med att skapa stunts mellan åkarna och det viktigaste i att få Iron Maidens skivbolag att förstå det fiffiga i att deras musik används.
Fler frågor?
Releaseparty blir det i september. Spritpolisen kommer vara där så det blir extremt svårt att komma in om man inte grundat ORDENTLIGT. Många intressanta hyss kan utlovas.
/JCM