Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Radicals 4??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1553" data-attributes="member: 10565"><p>A men tjena!</p><p></p><p>Inspelningen är nsätan färdig och så. Det vankas lite Frankrike, Schweiz och ÖSterrike. Möjligtvis skall det filmas lite flams i sur-Åre innan hele den biten är avklarad. </p><p></p><p>Sedan framkommer det svåra med att skapa stunts mellan åkarna och det viktigaste i att få Iron Maidens skivbolag att förstå det fiffiga i att deras musik används.</p><p></p><p>Fler frågor?</p><p></p><p>Releaseparty blir det i september. Spritpolisen kommer vara där så det blir extremt svårt att komma in om man inte grundat ORDENTLIGT. Många intressanta hyss kan utlovas.</p><p></p><p>/JCM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1553, member: 10565"] A men tjena! Inspelningen är nsätan färdig och så. Det vankas lite Frankrike, Schweiz och ÖSterrike. Möjligtvis skall det filmas lite flams i sur-Åre innan hele den biten är avklarad. Sedan framkommer det svåra med att skapa stunts mellan åkarna och det viktigaste i att få Iron Maidens skivbolag att förstå det fiffiga i att deras musik används. Fler frågor? Releaseparty blir det i september. Spritpolisen kommer vara där så det blir extremt svårt att komma in om man inte grundat ORDENTLIGT. Många intressanta hyss kan utlovas. /JCM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Radicals 4??
Tillbaka
Topp