Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Radio
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fluffy" data-source="post: 29376" data-attributes="member: 39416"><p>Nu har jag äntligen bestämt mig!!</p><p>Det blev ett par MT-700, men jag köpte mina på El-giganten.</p><p>Istället för att låta Teknikmagasinet råna mig, gav jag 699:- =FYND!</p><p>Igentligen skulle jag vilja köpt dem på Kjell & Co, eftersom de har Sveriges bästa service, men de kunde tyvärr inte ge mig lika bra pris..</p><p></p><p>Efter att testat mina MT700 i Chamonix kan jag bara känna mig nöjd. De klarar hårda ikörningar + att de tål fukt.</p><p></p><p>Dessutom är priset oviktigt om man får bra grejjer (jag hade förmodligen varit irriterad om jag snålat och köpt ett par TopCom..).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fluffy, post: 29376, member: 39416"] Nu har jag äntligen bestämt mig!! Det blev ett par MT-700, men jag köpte mina på El-giganten. Istället för att låta Teknikmagasinet råna mig, gav jag 699:- =FYND! Igentligen skulle jag vilja köpt dem på Kjell & Co, eftersom de har Sveriges bästa service, men de kunde tyvärr inte ge mig lika bra pris.. Efter att testat mina MT700 i Chamonix kan jag bara känna mig nöjd. De klarar hårda ikörningar + att de tål fukt. Dessutom är priset oviktigt om man får bra grejjer (jag hade förmodligen varit irriterad om jag snålat och köpt ett par TopCom..). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Radio
Tillbaka
Topp