Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Radonee pjäxor med Duken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petli294" data-source="post: 397248" data-attributes="member: 76980"><p>Har nu tagit mina första svängar på skidorna i skarpa förhållanden.Testade dem med på Mantra i S:t margareten i välpreppade men rätt hårda backar. Av diverse anledningar testade jag dem med mina radonneskor vilka inte gav rättvisa åt förhållandena annars, men ändå:</p><p></p><p>Herre min jösses vilken bra bindning. </p><p></p><p>Grundkänsla som i mina gamla 18 din look-bindningar som satt på GS skidorna. Dessa bindningar kan i pisten lungt mäta sig med bra många rena alpinbindningar. Tilläggas bör kanske att jag väger in kring 100 pannor och har en rätt agressiv årkstil. Inga problem som helst för mig.</p><p></p><p>Möjligheten att justera mellan alpin och turskor är riktigt smart.</p><p></p><p>Nu väntar jag bara på att få testa att tura ordentligt med bindningarna och att få sätta dem på rejält prov med 130 pjäxorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petli294, post: 397248, member: 76980"] Har nu tagit mina första svängar på skidorna i skarpa förhållanden.Testade dem med på Mantra i S:t margareten i välpreppade men rätt hårda backar. Av diverse anledningar testade jag dem med mina radonneskor vilka inte gav rättvisa åt förhållandena annars, men ändå: Herre min jösses vilken bra bindning. Grundkänsla som i mina gamla 18 din look-bindningar som satt på GS skidorna. Dessa bindningar kan i pisten lungt mäta sig med bra många rena alpinbindningar. Tilläggas bör kanske att jag väger in kring 100 pannor och har en rätt agressiv årkstil. Inga problem som helst för mig. Möjligheten att justera mellan alpin och turskor är riktigt smart. Nu väntar jag bara på att få testa att tura ordentligt med bindningarna och att få sätta dem på rejält prov med 130 pjäxorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Radonee pjäxor med Duken?
Tillbaka
Topp