Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Radonee'
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 792013" data-attributes="member: 49358"><p>Jag sæger Marker Duke som alla andra. Rætt kass till att tura med om man jæmfør med andra bindningar. Men utføregenskaperna ær inte illa <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Sen skulle inte jag va i parken med dom då de går sønder. Så ist skulle jag antingen:</p><p>1. Køpa vanliga bindningar och køpa till ett par trekkers</p><p>eller</p><p>2.Køpa en skida med och montera med Dukes och en bættre begagnad parkskida før parkdagarna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 792013, member: 49358"] Jag sæger Marker Duke som alla andra. Rætt kass till att tura med om man jæmfør med andra bindningar. Men utføregenskaperna ær inte illa :) Sen skulle inte jag va i parken med dom då de går sønder. Så ist skulle jag antingen: 1. Køpa vanliga bindningar och køpa till ett par trekkers eller 2.Køpa en skida med och montera med Dukes och en bættre begagnad parkskida før parkdagarna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Radonee'
Tillbaka
Topp