Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rädsla för skidåkning hos barn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hobo" data-source="post: 1328883" data-attributes="member: 204311"><p>Alltså, om er son är diagnostiserad med ADHD och det går ut över hela familjen inklusive honom själv rekommenderar jag professionell hjälp så ni får verktyg och stöd för att hjälpa honom och resten av familjen. Det här säger jag enbart av omtanke!</p><p></p><p>Har släkt och bekanta med barn med ADHD. Vissa vuxna hanterar det bättre än andra, och faktum är att det är ganska jobbigt att umgås med familjerna som blundar för saken. Det drabbar ju både dem men framförallt deras barn på sikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hobo, post: 1328883, member: 204311"] Alltså, om er son är diagnostiserad med ADHD och det går ut över hela familjen inklusive honom själv rekommenderar jag professionell hjälp så ni får verktyg och stöd för att hjälpa honom och resten av familjen. Det här säger jag enbart av omtanke! Har släkt och bekanta med barn med ADHD. Vissa vuxna hanterar det bättre än andra, och faktum är att det är ganska jobbigt att umgås med familjerna som blundar för saken. Det drabbar ju både dem men framförallt deras barn på sikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rädsla för skidåkning hos barn
Tillbaka
Topp