Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rädsla och avsky från popcornskålen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 805231" data-attributes="member: 45951"><p>Hehe tack för "propps:en", speciellt Jeppenator som tog det hela till en ny nivå.</p><p></p><p></p><p>Maertin;</p><p>Absolut, men utan att förringa ditt inlägg, så handlar min reflektion mest om personerna som är med. Och ja, kanal5 lär väl ha lyckats med vad de siktade på. Zappade förbi "Debatt" precis och där talades det "Kungarna av Tylösand" för glatta livet. Tyvärr blir "Debatt" alltid en liknande fars som det ämne som skall debatteras. Ibland får man känslan av att det kanske är samma personer som castat deltagarna där som i t.ex. Kungarna av Tylösand, detta eftersom dynamiken alltid blir densamme. Svart och vitt och aldrig några egentliga åsikter/tankar om att omvärlden kanske inte är så enkel. </p><p></p><p>Med andra ord satt det några rigida nykterister och debatterade mot Tylösands -dårarna. Någon hade också kastat inte "Jackie Ferm" i mixen, mäkta intressant må jag säga. Ja jävlar. Det jag ville komma till var att, dessa diskussioner blir likadana som om någon skulle komma till oss på detta forum och säga att skidåkning är skit och snö suger. Något som ingår lika lite i vår världsbild, som det ingår för "Nemo" och hans vänner att inte supa/ligga/åka hiss. Därmed inte sagt att jag tycker att pierca kuken verkar super logiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 805231, member: 45951"] Hehe tack för "propps:en", speciellt Jeppenator som tog det hela till en ny nivå. Maertin; Absolut, men utan att förringa ditt inlägg, så handlar min reflektion mest om personerna som är med. Och ja, kanal5 lär väl ha lyckats med vad de siktade på. Zappade förbi "Debatt" precis och där talades det "Kungarna av Tylösand" för glatta livet. Tyvärr blir "Debatt" alltid en liknande fars som det ämne som skall debatteras. Ibland får man känslan av att det kanske är samma personer som castat deltagarna där som i t.ex. Kungarna av Tylösand, detta eftersom dynamiken alltid blir densamme. Svart och vitt och aldrig några egentliga åsikter/tankar om att omvärlden kanske inte är så enkel. Med andra ord satt det några rigida nykterister och debatterade mot Tylösands -dårarna. Någon hade också kastat inte "Jackie Ferm" i mixen, mäkta intressant må jag säga. Ja jävlar. Det jag ville komma till var att, dessa diskussioner blir likadana som om någon skulle komma till oss på detta forum och säga att skidåkning är skit och snö suger. Något som ingår lika lite i vår världsbild, som det ingår för "Nemo" och hans vänner att inte supa/ligga/åka hiss. Därmed inte sagt att jag tycker att pierca kuken verkar super logiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rädsla och avsky från popcornskålen
Tillbaka
Topp