Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rage films - Suc Is Life webteaser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 439657"><p>Tycker den var fint filmad och det var väll bra åkning, men inte mer än så. Det är ojämn nivå på filmkvalitén vilket förstör helhetsintrycket avsevärt. Dessutom är låten otroligt uttjatad och den är alltför seg för en trailer. Tempot dras ned och det blir inte det draget i alla fall jag vill ha i en trailer för att få suget att se filmen.</p><p></p><p>Men om man ska se till åkningen så verkar det helt klart bli en film värd att se. Ian Coscos dubbelcork i BC-hoppet var sjukt! Hans del lär bli riktig hårig, 270 pretzel 4 på handrail har jag hört.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 439657"] Tycker den var fint filmad och det var väll bra åkning, men inte mer än så. Det är ojämn nivå på filmkvalitén vilket förstör helhetsintrycket avsevärt. Dessutom är låten otroligt uttjatad och den är alltför seg för en trailer. Tempot dras ned och det blir inte det draget i alla fall jag vill ha i en trailer för att få suget att se filmen. Men om man ska se till åkningen så verkar det helt klart bli en film värd att se. Ian Coscos dubbelcork i BC-hoppet var sjukt! Hans del lär bli riktig hårig, 270 pretzel 4 på handrail har jag hört. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rage films - Suc Is Life webteaser
Tillbaka
Topp