Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ragga brudar i liften?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freppen" data-source="post: 536538"><p>haha. jag och en kompis åkte en vacker dag. och när vi skulle upp i liften igen så hade vi förfärligt massa snö på skidorna å så. självklart tar man chansen och slänger snöbollar, helst ska man pricka stockholmare för dom invaderar åre. men iaf efter några kast å träffar å vrål så tog ju snön slut. först då märkte vi att det inte bara va vi på liften utan några unga damer som satt och små-fnittra. vi såg att dom hade lite snö på brädan å skidorna så vi frågade om dom kunde ge oss lite av snön. självklart så fick vi ju det. dom tyckte nog att vi gjorde alldelles rätt som slängde snö på stockholmare, iaf hoppas att det var dom vi kastade på. men men vidare. när vi hade fått all den snö dom hade blev det helt plötsligt ett samtal med dom vackra damerna. vi åkte lite granna med varrandra. och sedan vart man ju såklart jätte kär i tjejerna så man frågar " vad ska ni hitta på ikväll då?". "det är ju så att jag och min kompis här tänkte ta oss en öl eller 2 senare i kväll.". dom hade inget speciellt för sej så dom gick med på det. till slut vart det inte bara 1 eller 2 öl utan lite mer, mer än tanken va. så blev man full å ännu mer kär. som tur va va det bara jag och en polare och 2 brudar så det blev ju en åt oss var. sen kom vi fram till att dom skulle övernatta. ena saken till den andra. saker som ofta händer när man är full. dan efter åkte vi ännu mer och vi är fortfarande väldigt bra kompisar. så där har ni en väldigt bra raggningsreplik, även fast ni inte säger så mycket. haha men jag kan lova att det är sinnessjukt kul. annars är det ju bara att säga "hej". "vad heter du?". ska vi ta oss en tur eller". sedan lossas du ramla eller nått då får du chansen att ta dom på brösten om så vill. åsså vidare å vidare. det är bara till att ragga på. och ha bra självförtroende, utan det går inget. puss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freppen, post: 536538"] haha. jag och en kompis åkte en vacker dag. och när vi skulle upp i liften igen så hade vi förfärligt massa snö på skidorna å så. självklart tar man chansen och slänger snöbollar, helst ska man pricka stockholmare för dom invaderar åre. men iaf efter några kast å träffar å vrål så tog ju snön slut. först då märkte vi att det inte bara va vi på liften utan några unga damer som satt och små-fnittra. vi såg att dom hade lite snö på brädan å skidorna så vi frågade om dom kunde ge oss lite av snön. självklart så fick vi ju det. dom tyckte nog att vi gjorde alldelles rätt som slängde snö på stockholmare, iaf hoppas att det var dom vi kastade på. men men vidare. när vi hade fått all den snö dom hade blev det helt plötsligt ett samtal med dom vackra damerna. vi åkte lite granna med varrandra. och sedan vart man ju såklart jätte kär i tjejerna så man frågar " vad ska ni hitta på ikväll då?". "det är ju så att jag och min kompis här tänkte ta oss en öl eller 2 senare i kväll.". dom hade inget speciellt för sej så dom gick med på det. till slut vart det inte bara 1 eller 2 öl utan lite mer, mer än tanken va. så blev man full å ännu mer kär. som tur va va det bara jag och en polare och 2 brudar så det blev ju en åt oss var. sen kom vi fram till att dom skulle övernatta. ena saken till den andra. saker som ofta händer när man är full. dan efter åkte vi ännu mer och vi är fortfarande väldigt bra kompisar. så där har ni en väldigt bra raggningsreplik, även fast ni inte säger så mycket. haha men jag kan lova att det är sinnessjukt kul. annars är det ju bara att säga "hej". "vad heter du?". ska vi ta oss en tur eller". sedan lossas du ramla eller nått då får du chansen att ta dom på brösten om så vill. åsså vidare å vidare. det är bara till att ragga på. och ha bra självförtroende, utan det går inget. puss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ragga brudar i liften?
Tillbaka
Topp