Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ragga brudar i liften?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="e-Lias" data-source="post: 64694"><p>haha hoppas hon inte e medlem och ser detta men men...</p><p></p><p>Detta hände när ja va uppe i svenska fjällen på påsk 2005. Ja skulle ta ankarliften då och min polare väntade uppe på toppen, sen när ja kmr fram och ska ta liften står det en tjej där som väntat typ halva liftkön. Så kmr jag fram och hon frågar ifall hon säger, "Kan jag åka med dig eller? Jag är nybörjare och kan inte åka själv." Å ja bah sure liksom, så hon hoppar på. Sen börjar hon typ ragga å ställa lite frågor m.m. Sen fråga hon hur gammal ja va (15). Hon bah shiit ja trodde du va åtminstone 16. Å ja bah hur gammal e du då? Å då visade de sig att hon va 18 år(!). Sen blev det helt tyst och när vi kom upp drog hon iväg :P</p><p>Ska tillägga att hon inte var nybörjare visade det sig... </p><p>Va bara tvungen att berätta de, min svenska e nog inte den bästa har knappt vaknat än så ni får ursäkta...</p><p></p><p></p><p>peace man!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e-Lias, post: 64694"] haha hoppas hon inte e medlem och ser detta men men... Detta hände när ja va uppe i svenska fjällen på påsk 2005. Ja skulle ta ankarliften då och min polare väntade uppe på toppen, sen när ja kmr fram och ska ta liften står det en tjej där som väntat typ halva liftkön. Så kmr jag fram och hon frågar ifall hon säger, "Kan jag åka med dig eller? Jag är nybörjare och kan inte åka själv." Å ja bah sure liksom, så hon hoppar på. Sen börjar hon typ ragga å ställa lite frågor m.m. Sen fråga hon hur gammal ja va (15). Hon bah shiit ja trodde du va åtminstone 16. Å ja bah hur gammal e du då? Å då visade de sig att hon va 18 år(!). Sen blev det helt tyst och när vi kom upp drog hon iväg :P Ska tillägga att hon inte var nybörjare visade det sig... Va bara tvungen att berätta de, min svenska e nog inte den bästa har knappt vaknat än så ni får ursäkta... peace man! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ragga brudar i liften?
Tillbaka
Topp